• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
MEGA-EEMM

MEGA-EEMM

"Εθνική Ελληνικη μειονότητα για το μέλλον"

  • MEGA EEMM
    • ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
    • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
    • ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ
    • ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
    • ΤΟΠΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
      • ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
  • ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ
  • ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
    • ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΆΡΘΡΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Συνεντεύξεις
    • ΟΜΙΛΙΕΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Βρίσκεστε εδώ:Αρχική / Ανακοινώσεις / Διευκρίνιση

Διευκρίνιση

24 Ιανουαρίου 2013

 

            ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ ΣΤΗ ΦΟΙΝΙΚΗ

Επειδή μία δραστηριότητα του κόμματος μας μεταφέρθηκε διαστρεβλωμένα σε κάποια μέσα ενημέρωσης, θα θέλαμε να διευκρινίσουμε τα εξής:

Την περασμένη Κυριακή, στις 20.01.2013, η Συντονιστική Επιτροπή του Κόμματος των Ελλήνων της επαρχίας Φοινίκης, οργάνωσε την κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας σε κεντρικό καφενείο της  κωμόπολης, όπου συμμετείχαν αρκετά μέλη και σύμβουλοι του κόμματος, αλλά και πολλοί φίλοι και προσκεκλημένοι της τοπικής οργάνωσης.

Τη δραστηριότητα τίμησαν ο πρόεδρος του Κόμματος κ. Χρήστος Κίτσιος, μέλη του προεδρείου και τοπάρχες από τις όμορες περιοχές.

Την ίδια ημέρα, ο πρόεδρος του LSIκ. Ιλίρ Μέτα έκανε περιοδεία στο νομό Δελβίνου και ένας από τους σταθμούς του ήταν και η Φοινίκη. Ο κ. Μέτα κλήθηκε να συμμετέχει σε αυτή την εκδήλωση, εκείνος δέχτηκε με ευχαρίστηση και όπως ήταν αναμενόμενο δεν έλειψαν και οι πολιτικές δηλώσεις.  Εκμεταλλευόμενος την ευκαιρία, ο πρόεδρός μας, παρέδωσε στον κ. Μέτα το Πλαίσιο των Αιτημάτων για τα Δικαιώματα της Εθνικής Ελληνικής Μειονότητας σε τρεις γλώσσες (ελληνικά, αλβανικά και αγγλικά), το οποίο όπως τόνισε θα πρέπει να αποτελέσει τον ειδικό συνταγματικό νόμο για τις μειονότητες στην Αλβανία και ζήτησε από τον πρώην πρωθυπουργό να στηρίξει την προσπάθεια του Κόμματος των Ελλήνων για Κατοχύρωση και Εφαρμογή των Μειονοτικών Δικαιωμάτων. Εκ μέρους του ο κ. Μέτα δεσμεύτηκε ότι θα μελετήσει το πλαίσιο και μας εξέπληξε ευχάριστα όταν την επόμενη μέρα δίνοντας συνέντευξη στον τηλεοπτικό σταθμό VIZIONPLUS, αναφέρθηκε σε αυτό το πλαίσιο και στην υποχρέωση που έχει η αλβανική πολιτεία απέναντι στην ΕΕΜ.

Στη συνέχεια και μετά την απομάκρυνση του κ. Μέτα, η εκδήλωση δεν περιορίστηκε στις εθιμοτυπικές ευχές αλλά ήταν και μία ευκαιρία να ακουστούν  πολλές απόψεις  για τα ζωτικά προβλήματα της κοινότητας μας.

Ο κύριος Χρ. Κίτσιος αλλά και ο κύριος Ν. Κούρης αναφέρθηκαν στην αναγκαιότητα συσπείρωσης του Ελληνισμού αυτές τις δύσκολες στιγμές που βάλλεται άγρια από τον ανεξέλεγκτο ανθελληνισμό.

Στο χαιρετισμό του ο κ. Κίτσιου ανάμεσα στα άλλα τόνισε:

«Το Κόμμα των Ελλήνων, δεν ήρθε για να αποκαταστήσει πολιτικά και οικονομικά κάποια άτομα όπως συμβαίνει σε άλλους σχηματισμούς. Έχουμε εκλογές μπροστά μας και να είστε έτοιμοι  για νέες επιθέσεις, μην πτοείστε από τους λασπολόγους, εσείς γνωρίζετε ποιοι είμαστε. Ας το ακούσουν όλοι:  το Κόμμα των Ελλήνων έχει ως σημαία τα Δίκαια του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού και μόνο, αυτό να το καταλάβουν καλά… Καλούμε όλους τους έλληνες να συστρατευτούν μαζί μας, από αυτόν τον αγώνα  δεν πρέπει να λείπει κανείς…»

                             ΕΚ’ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

facebookShare on Facebook
TwitterTweet

Ανηκει στην κατηγορια:Ανακοινώσεις

Αρχική Πλευρική Στήλη

Kατηγορίες

  • Ανακοινώσεις
  • Απόψεις
  • Άρθρα
  • Δελτίο τύπου
  • Εκδηλώσεις
  • Εκλογες 2011
  • Εκλογές 2013
  • Εκλογές 2017
  • Ιστορία & Πολιτισμός
  • Ο Πρόεδρος
  • Ομιλίες
  • Παιδεία
  • Περιουσιακό
  • Συνεντεύξεις
  • Τα δικαιώματα μας
  • Τοπικές οργανώσεις

Footer

Ιστορικό

TwitterFacebook

Copyright © 2026 MEGA-EEMM·